PR MASTERCLASS SEMINAR

ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ EXPERTS ΣΤΟ PR

LEVEL UP

Αυτό το πρόγραμμα απευθύνεται σε ιδιώτες που επιθυμούν να πάρουν τις γνώσεις του pr και να δουλέψουν στον τομέα αυτό, για personal brands και για μικρές/μεσαίες επιχειρήσεις. Επίσης αποτελεί συμβουλευτικό σεμινάριο για μεγάλες εταιρείες στο πλάισιο διαβίου μάθησης των υπαλλήλων.

Το σεμινάριο αυτό έχει διάρκεια 5 εβδομάδες 3 φορές την εβδομάδα πρωινά και απογευματινά τμήματα και γίνεται διαδικτυακά. Τα πρωινά τμήματα αρχίζουν απο τις 10 με 12 και τα απογευματινά 7 με 9.

To masterclass seminar κοστίζει σε ιδιώτες και μικρές επιχειρήσεις 200 ευρώ και σε ανέργους ανέρχεται σε έκπτωση 120 ευρώ και σε επιχιερήσεις 300 ευρώ.

ΘΕΩΡΙΑ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟΣ Ο ΤΟΜΕΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΟΠΩΣ BLOGGING, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ, INFLUENCER MARKETING, EMAIL MARKETING ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ.

ΕΠΙΣΗΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ.

Η θεωρία είναι αρκετά σημαντική και δίνουμε αρκετή βάση σε αυτή.

Διαφορές PR με Marketing. Αυτό που πάρα πολλοί δε γνωρίζουν, τα συγχέουν και πολλοί είναι σε μια θέση κάνοντας και τα δυο αλλά στην ουσία δεν γίνεται σωστή δουλειά.

Πολλοί επίσης δε γνωρίζουν τι είναι το PR ακόμα και στις εταιρείες. Είμαστε εδώ για να σας πάρουμε μαζί σε αυτό το όμορφο ταξίδι και να ανακαλύψουμε μαζί τον όμορφο κόσμο του PR και της δημιουργικότητας και φαντασίας.

9 step plan (Smith

Το μοντέλο αυτό είναι αυτό που εμείς διδάσκουμε και συμβουλεύουμε τους PR practitioners να χρησιμοποιούν.

Αυτό το μοντέλο και γενικά το πλάνο είναι ένα αρκετά δύσκολο εγχείρημα καθώς χρειάζεται να γνωρίζεις πώς, πού και τί να χρησιμοποιείς.

-Eπίσης θα δούμε πώς χρησιμοποιείς το πλάνο για όλα τα είδη των οργανισμών, εταιρειών, πολυεθνικών, μκο, personal brands,

-Δελτίο τύπου και πώς το γράφουμε

-Τί είναι το rebranding και θα αναλύσουμε πώς το χρησιμοποιούμε. Ποιά είναι τα ρίσκα και πώς να τα ξεπεράσουμε.

-Generate ideas (creativity στο PR)

-Media Relations (Πώς δουλεύουν τα ΜΜΕ, press conferences, interviews, Digital distribution

-Tακτικές του PR όπως blogging και δημιουργία ενός blog με wordpress. Κοινωνικά δίκτυα και πώς τα χρησιμοποιούμε στο PR, owned-earned-paid media, using video in PR, Storytelling

-Eταιρικη επικοινωνία, εσωτερική επικοινωνία.

-Πλάνο κρίσης: Πώς δημιουργείται, πώς χρησιμοποιείται και για αναλυτικά για ποιές περιπτώσεις. Crisis management. Can you handle a crisis? Εταιρική κοινωνική ευθύνη.

Το μοντέρνο PR, πώς αλλάζει το PR και το μέλλον του.

CASE STUDIES

Ερευνούμε και αναλυουμε τα παραδείγματα σε όλες τις περιπτώσεις. Βλέπουμε πετυχημένες καμπάνιες και αποτυχημένες καμπάνιες.

Αναλύουμε τα στατιστικά και ερευνούμε τον τομέα των δημοσίων σχέσεων.

Γιατί οι περισσότερες καμπάνιες αποτυγχάνουν; Και νομίζουμε οτι πετύχαμε επειδή κάναμε απλά μια διαφήμιση η οποία είχε κάποιο κοινό; Πώς μετριέται η σωστή και η επιτυχημένη καμπάνια; Πώς μπορείς να δημιουργήσεις μια πετυχημένη καμπάνια; Πώς να δημιουργήσεις μια σωστή λίστα απο δημοσιογράφους, bloggers, influencers; Πώς να αντιμετωπίσεις μια κρίση; Πώς πείθεις το κοινό σου; Ποιά είναι τα συστατικά στο λόγο αυτό; Πώς να επιλέγεις τη σωστή διαφημιστική εταιρεία, τους σωστούς influencers για εσένα και πώς να διαλέξεις ανάμεσα σε διαφημιστική ή σε έναν ελεύθερο επαγγελματία.


Στο τέλος του masterclass σεμιναρίου και κατά τη διάρκεια θα υπάρχουν ασκήσεις για την καλύτερη κατανόηση όπως επίσης θα χρειαστεί ο καθένας απο τους συμμετέχοντες να δημιουργήσει ένα μικρό πλάνο μέχρι το τέλος το οποίο θα βαθμολογηθεί και θα αναλυθούν τα τυχόν λάθη για την καλύτερη κατανόηση. Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Communications Instructor Life In Media BA Media and Communications ΕΚΠΑ, MA Journalism and New Media ΕΚΠΑ, ΜΑ In Strategic Communications and PR (Deree), Phd candidate in PR and Communications.


ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ