PR MASTERCLASS SEMINAR

ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ EXPERTS ΣΤΟ PR

LEVEL UP

Αυτό το πρόγραμμα απευθύνεται σε ιδιώτες που επιθυμούν να πάρουν τις γνώσεις του pr και να δουλέψουν στον τομέα αυτό, για personal brands και για μικρές/μεσαίες επιχειρήσεις. Επίσης αποτελεί συμβουλευτικό σεμινάριο για μεγάλες εταιρείες στο πλάισιο διαβίου μάθησης των υπαλλήλων.

Το σεμινάριο αυτό έχει διάρκεια 3 εβδομάδες 1 φορά την εβδομάδα πρωινά και απογευματινά τμήματα και γίνεται διαδικτυακά. Τα πρωινά τμήματα αρχίζουν απο τις 10 με 12 και τα απογευματινά 7 με 9.

ΘΕΩΡΙΑ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟΣ Ο ΤΟΜΕΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΟΠΩΣ BLOGGING, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ, INFLUENCER MARKETING, EMAIL MARKETING ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ.

ΕΠΙΣΗΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ.

Η θεωρία είναι αρκετά σημαντική και δίνουμε αρκετή βάση σε αυτή.

Διαφορές PR με Marketing. Αυτό που πάρα πολλοί δε γνωρίζουν, τα συγχέουν και πολλοί είναι σε μια θέση κάνοντας και τα δυο αλλά στην ουσία δεν γίνεται σωστή δουλειά.

Πολλοί επίσης δε γνωρίζουν τι είναι το PR ακόμα και στις εταιρείες. Είμαστε εδώ για να σας πάρουμε μαζί σε αυτό το όμορφο ταξίδι και να ανακαλύψουμε μαζί τον όμορφο κόσμο του PR και της δημιουργικότητας και φαντασίας.

9 step plan (Smith

Το μοντέλο αυτό είναι αυτό που εμείς διδάσκουμε και συμβουλεύουμε τους PR practitioners να χρησιμοποιούν.

Αυτό το μοντέλο και γενικά το πλάνο είναι ένα αρκετά δύσκολο εγχείρημα καθώς χρειάζεται να γνωρίζεις πώς, πού και τί να χρησιμοποιείς.

-Eπίσης θα δούμε πώς χρησιμοποιείς το πλάνο για όλα τα είδη των οργανισμών, εταιρειών, πολυεθνικών, μκο, personal brands,

-Δελτίο τύπου και πώς το γράφουμε

-Τί είναι το rebranding και θα αναλύσουμε πώς το χρησιμοποιούμε. Ποιά είναι τα ρίσκα και πώς να τα ξεπεράσουμε.

-Generate ideas (creativity στο PR)

-Media Relations (Πώς δουλεύουν τα ΜΜΕ, press conferences, interviews, Digital distribution

-Tακτικές του PR όπως blogging και δημιουργία ενός blog με wordpress. Κοινωνικά δίκτυα και πώς τα χρησιμοποιούμε στο PR, owned-earned-paid media, using video in PR, Storytelling

-Eταιρικη επικοινωνία, εσωτερική επικοινωνία.

-Πλάνο κρίσης: Πώς δημιουργείται, πώς χρησιμοποιείται και για αναλυτικά για ποιές περιπτώσεις. Crisis management. Can you handle a crisis? Εταιρική κοινωνική ευθύνη.

Το μοντέρνο PR, πώς αλλάζει το PR και το μέλλον του.

CASE STUDIES

Ερευνούμε και αναλυουμε τα παραδείγματα σε όλες τις περιπτώσεις. Βλέπουμε πετυχημένες καμπάνιες και αποτυχημένες καμπάνιες.

Αναλύουμε τα στατιστικά και ερευνούμε τον τομέα των δημοσίων σχέσεων.

Σε ποιους απευθύνεται

To PR Seminar Masterclass απευθύνεται σε ιδιώτες που επιθυμούν να πάρουν τα απαραίτητα εφόδια της επιστήμης της επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων είτε για να δημιουργήσουν το δικό τους personal brand/small business είτε για να εργαστούν στον τομέα των δημοσίων σχέσεων. Μπορούν επίσης να το παρακολουθήσουν φοιτητές, στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών και ελεύθεροι επαγγελματίες.

Σκοπός σεμιναρίου

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να δοθεί ο ορισμός και η σημασία της επιστήμης των δημοσίων σχέσεων, να γίνει κατανοητή η διαφορά της με το μάρκετινγκ και τους άλλους τομείς καθώς και να επεξηγήσει τη βάση της που είναι η δημιουργία του στρατηγικού πλάνου.

Όσο εξελίσσεται η τεχνολογία και η επιχειρηματικότητα με  την εμφάνιση των personal brands, των solopreneurs καθώς και η επαναπροσδιόριση των πιο παλιών οικογενειακών επιχειρήσεων, οι δημόσιες σχέσεις μπαίνουν σε άλλη τροχιά που κάθε ιδιώτης που επιθυμεί να δημιουργήσει μια small business ή ένα personal brand πρέπει να γνωρίζει. Όπως επίσης να γνωρίζει για να μπορεί να προσλάβει κάποιον ειδικό για αυτό το κομμάτι.

Περιγραφή σεμιναρίου

Το PR SEMINAR MASTERCLASS έχει σχεδιαστεί με σκοπό να εφοδιάσει τους ενδιαφερόμενους με τις απαραίτητες γνώσεις για την επιχείρησή τους, για τη σχεδίαση της επιχείρησης (μικρής-μεγάλης), για την απορρόφησή τους στο χώρο και εάν βρίσκονται ήδη στο χώρο θα τους εξασφαλίσει μια συνολική σύνοψη που πλαισιώνεται και με τις γνώσεις αλλά και με τις μελέτες περιπτώσεων καθώς και με τις ασκήσεις που αξιολογούνται, μπορούν να δουν τυχόν λάθη και μπορούν να βελτιωθούν. Δεν αποτελεί το σεμινάριο μια απλή παρουσίαση των γνώσεων αλλά μια κατανόηση στις ασκήσεις με σκοπό την καλύτερη εκμάθηση.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Θεωρητικό Μέρος

-Ορισμός και είδη επικοινωνίας

-Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

-Θεωρίες Επικοινωνίας και ΜΜΕ

-Μοντέλα Επικοινωνίας

-7C της επικοινωνίας

-Ορισμός δημοσίων Σχέσεων

-Διαφορές Δημοσίων σχέσεων με μάρκετινγκ

-Ιστορία δημοσίων σχέσεων

Πρακτικό Μέρος

-9 step plan Smith και ανάλυση κάθε βήματος (9 Βήματα στρατηγικού πλάνου)

-Crisis Communication Plan ( Επεξήγηση, ανάλυση περιπτώσεων και δημιουργία πλάνου κρίσης)

-Rebranding (Επεξήγηση ορισμού, ανάλυση/περιγραφή ειδών rebranding και case study επιτυχημένων και αποτυχημένων περιπτώσεων rebranding)

-Δελτία Τύπου (Ορισμός και δημιουργία δελτίων τύπου)

-Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη CSR

To PR και πώς χρησιμοποιείται σε άλλους τομείς

-Δημιουργία πλάνου για ΜΚΟ και οργανώσεις

-Δημόσιες σχέσεις στον Τουρισμό και δημιουργία πλάνου

-PR και εκπαίδευση, οι δημόσιες σχέσεις και πώς εφαρμόζονται στις εκπαιδευτικές μονάδες

-PR και τεχνητή νοημοσύνη

-PR στην πολιτική

-PR  στους υπόλοιπους τομείς

-PR στις μικρές επιχειρήσεις

-PR στη δημιουργία personal brands και στους solopreneurs

Διαφήμιση

-Πώς χρησιμοποιείται η διαφήμιση στο PR

-Τεχνικές διαφήμισης

-Μελέτες περιπτώσεων

Τακτικές του PR και πώς χρησιμοποιούνται στο PR

-Social Media analysis (Theories and history)

-Social Media και διαφήμιση

-Influencer Marketing

-Email Marketing

-Blogging και δημιουργία blog

-Δημιουργία Eshop

-Digital Journalism

-Χορηγίες

-Η έρευνα στις δημόσιες σχέσεις

-Event management

Case Studies

Μελέτες περιπτώσεων για κάθε ένα από τις τακτικές.

Μελέτη ασκήσεων και διορθώσεις

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια & Εκπαιδευτικές Υπηρεσίες Σεμιναρίου

• Διάρκεια: 15 ώρες

• Επιστημονική εκπαίδευση

• Γίνεται μέσω του ΖΟΟΜ, εξ αποστάσεως.

• Στην προσπάθεια για ευέλικτη διδασκαλία υπάρχει η δυνατότητα και ατομικών μαθημάτων. Σε περίπτωση που δεν παρακολουθήσει κάποιος κάποια ενότητα, θα του σταλεί το υλικό.

Βεβαίωση Παρακολούθησης

Στο τέλος του σεμιναρίου δίνεται βεβαίωση παρακολούθησης με το βαθμό της εξέτασης του σεμιναρίου.To masterclass seminar κοστίζει 200 ευρώ.


Στο τέλος του masterclass σεμιναρίου και κατά τη διάρκεια θα υπάρχουν ασκήσεις για την καλύτερη κατανόηση όπως επίσης θα χρειαστεί ο καθένας απο τους συμμετέχοντες να δημιουργήσει ένα μικρό πλάνο μέχρι το τέλος το οποίο θα βαθμολογηθεί και θα αναλυθούν τα τυχόν λάθη για την καλύτερη κατανόηση. Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Communications Instructor Life In Media BA Media and Communications ΕΚΠΑ, MA Journalism and New Media ΕΚΠΑ, ΜΑ In Strategic Communications and PR (Deree), Phd candidate in PR and Communications.


About the Instructor

Η εισηγήτρια είναι η πτυχιούχος Επικοινωνίας και ΜΜΕ (ΕΚΠΑ), με μεταπτυχιακό στη Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα απο το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και με μεταπτυχιακό στη Στρατηγική Επικοινωνίας και Δημόσιες Σχέσεις απο το Αμερικανικό Κολλέγιο (DEREE). Έχει εργαστεί σε διαδικτυακά ΜΜΕ όπως paraskhnio.gr, στο ΑΠΕ ΜΠΕ, σε διαφημιστικές και σε εταιρείες μάρκετινγκ. Έχει εργαστεί επίσης σε εταιρείες όπως η Superga και η Crocs ως υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας για την Ελλάδα και την Κύπρο. Είναι απο τις πρώτες lifestyle bloggers στην Ελλάδα με το blog της να γίνεται case study στο Amsterdam Fashion Institute, και η πρώτη fashion blogger που μίλησε στο συνέδριο του Communication Context στο Αμερικανικό Κολλέγιο (DEREE).

Ήταν ιδρύτρια μιας νέας και καινοτόμας start up στο χώρο των media με το θεματικό διαδικτυακό περιοδικό Spoiled Magazine το οποίο έγινε αντικείμενο έρευνας στην ΑΣΣΟΕ. Το περιοδικό κατάφερε οργανικά να δημιουργήσει ένα μεγάλο community και να έχει την ημέρα 60000 οργανικές επισκέψεις.

Τα επιστημονικά της ενδιαφέρονται εστιάζονται στις δημόσιες σχέσεις, στο branding, στην επικονωνία και στη δημοσιογραφία.

Rating: 5 out of 5.

Πραγματικά όλα αυτά που έμαθα, δεν τα ήξερα εάν και γνώριζα έτσι κάποια πράγματα σχετικά με τις δημόσιες σχέσεις. Είχα εργαστεί και σε κάποιο διάστημα σε κάποιες διαφημιστικές και τώρα θα ήθελα να ξεκινήσω το δικό μου personal brand.

Μαρία Νικολοπούλου

Rating: 4.5 out of 5.

ΜΙα πολύ ικανή εισηγήτρια, που σου μαθαίνει με επεξήγη αλλά και μέσω ασκήσεων που δεν το βρίσκεις γενικά αυτό γιατι καλά όλα να τα βλέπεις αλλά στη χρήση είναι τόσο δύσκολο που δεν το περίμενα. Εάν και στην αρχή δίσταζα, χαίρομαι που το επέλεξα.

Μιχαήλ Βασιλόπουλος

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ