Journalism

Kittl: Η startup ελπίζει να αντιμετωπίσει την Canva

Παρά το γεγονός ότι η Canva έχει αξία περίπου 26 δισεκατομμυρίων δολαρίων, φαίνεται ότι οι νεοφυείς επιχειρήσεις αισθάνονται ότι υπάρχει ακόμα χώρος να ανταγωνιστούν την CANVA αλλά και άλλες μεγάλες εταιρείες ή πιο μικρές.

Η Kittl είναι μια start up απο το Βερολίνο και έχει συγκεντρώσει τώρα 10,8 εκατομμυρίων ευρώ (11,6 εκατομμύρια δολάρια) για την πλατφόρμα σχεδιασμού της, η οποία υποστηρίζει ότι επιτρέπει στους ανθρώπους να «μετατρέπουν εύκολα τις ιδέες σε προϊόντα γραφικών».

Ο τελευταίος γύρος χρηματοδότησης ήταν της Left Lane Capital. Συμμετείχε επίσης η Speedinvest της Ευρώπης και αρκετοί επενδυτές, συμπεριλαμβανομένου του συνιδρυτή της Intercom Des Traynor, του πρώην διευθύνοντος συμβούλου της Bebo Shaan Puri και κορυφαίων προϊόντων από την Calm, την Amazon και το Instagram.

Το Left Lane Capital είναι ένα VC με έδρα τη Νέα Υόρκη, γνωστότερο για τις επενδύσεις σε GoStudent, Wayflyer και Masterworks, μεταξύ άλλων.

Συνιδρυτής των Nicolas Heymann και Tobias Saul, η Kittl προσφέρει εργαλεία γραφικού σχεδιασμού βασισμένα σε προγράμματα περιήγησης για τη δημιουργία λογότυπων, ετικετών, καρτ ποστάλ και πολλά άλλα.

Ο Heymann, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος δήλωσε: «Με το Kittl επιτρέπουμε στους χρήστες να δημιουργούν σχέδια επαγγελματικής ποιότητας γρήγορα και εύκολα, αφαιρώντας το εμπόδιο της δυσκολίας. Τα χαρακτηριστικά μας έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν τις σύνθετες διαδικασίες σχεδιασμού απλές και προσβάσιμες με μερικά κλικ. Οι ανταγωνιστές μας είτε επικεντρώνονται σε βασικά εργαλεία που επιτρέπουν μόνο ένα μικρό εύρος δημιουργικής ελευθερίας, είτε χρειάζονται πολλή εκπαίδευση και εξάσκηση για να γίνουν καλοί».

Ο Kittl ξεκίνησε ως Heritage Type, που ιδρύθηκε από τους Heymann και Tobias Saul το 2020, αλλά συνέχισε να μετονομάζεται αφού συγκέντρωσε 1,6 εκατομμυρίων ευρώ τον Οκτώβριο του 2021.

Επικοινωνιολόγος. BSc Eπικοινωνία και ΜΜΕ (ΕΚΠΑ), MSc Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα (ΕΚΠΑ), MA in Strategic Communications and PR from DEREE. -Life In Media Courses Instructor Έχει εργαστεί σε διαδικτυακά περιοδικά, σε διαφημιστικές εταιρείες, σε εταιρείες ως υπεύθυνη PR και social media manager και σε δημόσιους ερευνητικούς φορείς ως υπεύθυνη επικοινωνίας σε ευρωπαϊκά προγράμματα. Είναι απο τις πρώτες fashion bloggers στην Ελλάδα απο το 2009 με το blog της Life In Style να έχει γίνει case study στο Amsterdam Fashion Institute. To 2012 ίδρυσε το διαδικτυακό περιοδικό Spoiled, το οποίο αποτέλεσε καινοτομία στο χώρο της διαδικτυακής δημοσιογραφίας, ήταν απο τις πρώτες Start ups στο δημοσιογραφικό χώρο. Έγινε case study στο ΟΠΑ και να φτάσει τα 60000 views per day οργανικά σύμφωνα με το Google Analytics. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στις δημόσιες σχέσεις, στο στρατηγικό πλάνο, στο branding, influencer marketing, blogging και νέα μέσα, διαδικτυακή δημοσιογραφία, κοινωνικά δίκτυα.

0 comments on “Kittl: Η startup ελπίζει να αντιμετωπίσει την Canva

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: