Journalism

Ερευνητική εργασία απο τη Google δείχνει οτι το SEO δεν βοηθάει τόσο πολύ όσο πιστεύετε

Σε αυτούς που αγαπούν το SEO και το έχουν ως πρώτη βάση και στηρίζονται αυτό στα ειδησεογραφικά sites θα κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που η ίδια η Google σε ερευνητική εργασία εξέδωσε.

Σε μας δεν κάνει καθόλου εντύπωση διότι το SEO είναι σημαντικό να υπάρχει και είναι απο τα σημαντικά σημεία όπως διδάσκουμε και στο Blogging Course και Blogging Seminar αλλά σίγουρα δεν είναι το μόνο που θα φέρει το site σου στα πρώτα αποτελέσματα της Google. Είναι ωστόσο καλό να ακολουθείς τα βασικά πράγματα σε σχέση με το SEO στην εγγραφή του άρθρου, ακόμα και στις δημόσιες σχέσεις στα δελτία τύπου και γενικά όπου υπάρχει διαδικτυακή παρουσία αλλά ξέρω οτι αυτό σίγουρα δεν είναι πανάκεια. Δε θα βγάλει το site σου στα πρώτα αποτελέσματα της Google.

Αυτό που θα βγάλει το site σου στα πρώτα αποτελέσματα είναι μια μείξη απο Google Ads, ολιστική διαφημιστική συνεχής καμπάνια, πλάνο μάρκετινγκ και πλάνο δημοσίων σχέσεων, μια παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα με πλάνο κτλ και άλλα πολλά εξαρτάται τί site έχεις. Επίσης SEM όχι SEO. Αυτό είναι που δίνει το πραγματικό boost στο site.

Όπως θα δείτε μέσα στην ερευνητική εργασία λέει οτι το SEO δεν είναι πανάκεια.

O John Mueller της Google δήλωσε: “Νομίζω ότι μία από τις προκλήσεις είναι ότι το “καλό SEO” είναι ουσιαστικά αόρατο: είναι ένας καλά δομημένος ιστότοπος, έχει καλό περιεχόμενο, αρέσει στους ανθρώπους. — αυτά δεν είναι χαρακτηριστικά που σχετίζονται με το SEO.” ‘΄’Αισθάνομαι ότι είναι μια χαμένη μάχη”, πρόσθεσε αργότερα.

Google SEO research paper

Κάποιοι άλλοι σίγουρα το είδαν αρνητικά αλλά η Google δεν είπε να μη χρησιμοποιείτε το SEO.

Είπε οτι η εμμονή της χρήσης του SEO δεν φέρνει αυτά τα αποτελέσματα που νομίζετε οτι θα έχετε στις σελίδες σας, στα site σας. Χρειάζονται άλλα πράγματα.

Επίσης δεν είπε οτι δεν είναι καλό το SEO, δεν είπε να μην χρησιμοποιήσετε SEO. Είπε να μη στηρίζεστε σε αυτό τόσο υπερβολικά. Και εγώ πιστεύω οτι έχω δίκιο και το έχω δει, εσείς τι λέτε;

Επικοινωνιολόγος. BSc Eπικοινωνία και ΜΜΕ (ΕΚΠΑ), MSc Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα (ΕΚΠΑ), MA in Strategic Communications and PR from DEREE. -Life In Media Courses Instructor Έχει εργαστεί σε διαδικτυακά περιοδικά, σε διαφημιστικές εταιρείες, σε εταιρείες ως υπεύθυνη PR και social media manager και σε δημόσιους ερευνητικούς φορείς ως υπεύθυνη επικοινωνίας σε ευρωπαϊκά προγράμματα. Είναι απο τις πρώτες fashion bloggers στην Ελλάδα απο το 2009 με το blog της Life In Style να έχει γίνει case study στο Amsterdam Fashion Institute. To 2012 ίδρυσε το διαδικτυακό περιοδικό Spoiled, το οποίο αποτέλεσε καινοτομία στο χώρο της διαδικτυακής δημοσιογραφίας, ήταν απο τις πρώτες Start ups στο δημοσιογραφικό χώρο. Έγινε case study στο ΟΠΑ και να φτάσει τα 60000 views per day οργανικά σύμφωνα με το Google Analytics. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στις δημόσιες σχέσεις, στο στρατηγικό πλάνο, στο branding, influencer marketing, blogging και νέα μέσα, διαδικτυακή δημοσιογραφία, κοινωνικά δίκτυα.

0 comments on “Ερευνητική εργασία απο τη Google δείχνει οτι το SEO δεν βοηθάει τόσο πολύ όσο πιστεύετε

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: