Marketing & PR Premium Premium Articles

Έχεις μικρή επιχείρηση; Δες πώς μπορείς να προσεγγίσεις τους σωστούς influencers.

[pms-register]

Subscription Plan Free Plan
Status Active
Start Date October 14, 2021
Expiration Date Unlimited
Actions UpgradeCancelAbandon

Οι influencers έχουν αποδειχτεί οτι μπορούν να σε βοηθήσουν στο να ανεβάσεις τη δημοτικότητα-αναγμωρισιμότητα της εταιρείας σου καθώς και τις πωλήσεις σου. Στο εξωτερικό είναι η βάση της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων. Όλο το μάρκετινγκ και οι δημόσιες σχέσεις κατά πολύ βασίζονται σε αυτή την τεχνική για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Πώς λοιπόν εσύ μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή την τακτική χωρίς να έχεις το budget να απευθυνθείς σε διαφημιστικές εταιρείες;

Στην Ελλάδα υπάρχουν αρκετοί influencers-εμπνευστές που μπορούν να σε βοηθήσουν αρκεί να κάνεις μια έρευνα και να δεις ποιοί είναι για σένα πρώτον και δεύτερον τον τρόπο που διαφημίζουν τα προϊόντα τους. Κάνει ο τρόπος τους για σένα; Γιατί ο καθένας έχει το δικό του χαρακτήρα-προσωπικότητα και πρέπει να κάνεις πρώτα μια έρευνα για να μπορέσεις να είσαι σίγουρος. Άρα αρχίζεις λοιπόν με αυτές που γνωρίζεις τις influencers και τις ακολουθείς γύρω στις 2 εβδομάδες να δεις τι ανεβάζουν και πώς κινούνται.

/*! elementor – v3.4.8 – 19-11-2021 */
.elementor-toggle{text-align:left}.elementor-toggle .elementor-tab-title{font-weight:700;line-height:1;margin:0;padding:15px;border-bottom:1px solid #d4d4d4;cursor:pointer;outline:none}.elementor-toggle .elementor-tab-title .elementor-toggle-icon{display:inline-block;width:1em}.elementor-toggle .elementor-tab-title .elementor-toggle-icon svg{-webkit-margin-start:-5px;margin-inline-start:-5px;width:1em;height:1em}.elementor-toggle .elementor-tab-title .elementor-toggle-icon.elementor-toggle-icon-right{float:right;text-align:right}.elementor-toggle .elementor-tab-title .elementor-toggle-icon.elementor-toggle-icon-left{float:left;text-align:left}.elementor-toggle .elementor-tab-title .elementor-toggle-icon .elementor-toggle-icon-closed{display:block}.elementor-toggle .elementor-tab-title .elementor-toggle-icon .elementor-toggle-icon-opened{display:none}.elementor-toggle .elementor-tab-title.elementor-active{border-bottom:none}.elementor-toggle .elementor-tab-title.elementor-active .elementor-toggle-icon-closed{display:none}.elementor-toggle .elementor-tab-title.elementor-active .elementor-toggle-icon-opened{display:block}.elementor-toggle .elementor-tab-content{padding:15px;border-bottom:1px solid #d4d4d4;display:none}@media (max-width:767px){.elementor-toggle .elementor-tab-title{padding:12px}.elementor-toggle .elementor-tab-content{padding:12px 10px}}

Πρώτα λοιπόν κάνεις την έρευνά σου και παρακολουθείς εκτός απο αυτές που έχεις ακούσει και άλλες. Τί θα έπρεπε να ξέρεις; Οτι υπάρχει κάποιος διαχωρισμός στις influencers. Υπάρχουν οι celebrity influencers, oι mega influencers, medium influencers και micro influencers ανάλογα με τους ακόλουθούς τους. Αυτός ο τρόπος διαχωρισμού θα σε κάνει να σκεφτείς να διαλέξεις μια mega influencer ή 10 micro influencers για παράδειγμα. Δες το στυλ τους. Εάν έχεις ρούχα βεβαίως θα πρέπει να ταιριάζουν και με την ίδια. Και μην ξεχνάς οτι θα πρέπει η διαφήμιση να είναι φυσική. Όχι στημένη. 

Μην ξεχνάς να δώσεις οδηγίες για το τι πρέπει να ειπωθεί απο την influencer. Πού πρέπει να δώσεις βάση, την ταυτότητα των προϊόντων σου κτλ. Αυτό ισχύει στς επι πληρωμή συνεργασίες. 

Σε press kits σίγουρα δεν μπορείς να περιμένεις πολλά. Απλα΄φρόντισε να έχεις ένα thank you letter και ένα άλλο έντυπο που να γράφεις συγκεκριμένα αυτό που θα ήθελες να πει σε story ενδεχομένως στο ινσταγκραμ.

Επικοινώνησε μαζί τους και προσπάθησε να χτίσεις μια επαγγελματική σχέση είτε συνεργάζεσαι επι πληρωμή είτε όχι. Στην αρχή πιστεύω είναι καλό να στείλεις μόνο προϊόντα για να δεις ποιά influencer σου πάει καλύτερα ή έχεις καλύτερες αποδόσεις. Και έπειτα ξέρεις καλύτερα σε ποιές ή ποιούς θα συνεργαστείς με πληρωμή. 

Επικοινωνιολόγος. BSc Eπικοινωνία και ΜΜΕ (ΕΚΠΑ), MSc Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα (ΕΚΠΑ), MA in Strategic Communications and PR from DEREE. -Life In Media Courses Instructor Έχει εργαστεί σε διαδικτυακά περιοδικά, σε διαφημιστικές εταιρείες, σε εταιρείες ως υπεύθυνη PR και social media manager και σε δημόσιους ερευνητικούς φορείς ως υπεύθυνη επικοινωνίας σε ευρωπαϊκά προγράμματα. Είναι απο τις πρώτες fashion bloggers στην Ελλάδα απο το 2009 με το blog της Life In Style να έχει γίνει case study στο Amsterdam Fashion Institute. To 2012 ίδρυσε το διαδικτυακό περιοδικό Spoiled, το οποίο αποτέλεσε καινοτομία στο χώρο της διαδικτυακής δημοσιογραφίας, ήταν απο τις πρώτες Start ups στο δημοσιογραφικό χώρο. Έγινε case study στο ΟΠΑ και να φτάσει τα 60000 views per day οργανικά σύμφωνα με το Google Analytics. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στις δημόσιες σχέσεις, στο στρατηγικό πλάνο, στο branding, influencer marketing, blogging και νέα μέσα, διαδικτυακή δημοσιογραφία, κοινωνικά δίκτυα.

0 comments on “Έχεις μικρή επιχείρηση; Δες πώς μπορείς να προσεγγίσεις τους σωστούς influencers.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: