Journalism

Η δύναμη των bloggers

To φαινόμενο των bloggers αποτέλεσε σημαντική και ραγδαία
εξέλιξη σε όλους τους τομείς της καθημερινότητάς μας καθώς
και της λειτουργίας των επιχειρήσεων.
Οι bloggers αποτελούνται απο ανθρώπους της διπλανής πόρτας
οι οποίοι απέκτησαν ‘’φωνή’’ μέσα απο το διαδίκτυο
δημιουργώντας τους δικούς του τόπους και τα δικά τους σημεία
αναφοράς. Μέσα σε αυτόν το μικρόκοσμο του διαδικτύου
έχτισαν τις δικές τους μικρές κοινότητες οι οποίες στη συνέχεια
εξελίχθηκαν και έτσι οι bloggers έγιναν influencers επηρεάζοντας
το κοινό.

Όταν οι εταιρείες αντιλήφθηκαν οτι η ύπαρξη των νέων μέσων
απο ανθρώπους της διπλανής πόρτας και την επιτυχία που είχε
στο ευρύ κοινό, τότε άρχισαν και εκείνοι να τα χρησιμοποιούν.
Έπειτα συνειδητοποίησαν οτι δεν είναι τόσο απλό καθώς έπρεπε
να γίνει και κάποια διαφήμιση. Έτσι άρχισαν να συνεργάζονται
με κάποιες bloggers μέσω των εταιρειών.
Στο εξωτερικό πλέον το να είσαι blogger είναι κανονική εργασία
γιατί οι εταιρείες έχουν συνειδητοποιήσει τα οφέλη των bloggers
και το κράτος μπορεί να στηρίξει μια τέτοιου είδους εργασία.
Βέβαια πολλοί ακόμα και στο εξωτερικό χρησιμοποιούν το
blogging ερασιτεχνικά ή και για περαιτέρω απασχόληση.
Οι bloggers με τη σειρά τους δημιουργούν μια καινούρια
δημόσια σφαίρα σύμφωνα με την έννοια του Harbermas (1962).
Ένα νέο τρόπο επικοινωνίας, ψυχαγωγίας, εργασίας διαφήμισης
καθώς και εκπαίδευσης. Αποτελούν σίγουρο τρόπο διαφήμισης
πλέον στην Ελλάδα και αυτό φαίνεται με καμπάνιες μεγάλων
εταιρειών.

Γιατί αποτελούν τρόπο επικοινωνίας; Γιατί επηρεάζουν. To
λεγόμενο influencer marketing. Επηρεάζουν κυρίως το νεανικό
κοινο που τους παρακολουθεί.
Σίγουρα τα νέα πρότυπα αποτελούν οι bloggers και οι digital
influencers. Παρόλα αυτά το concept του blog βοηθάει σε
μεγάλο βαθμό κάποιον που θέλει να χτίσει μια κοινότητα, να
διαφημίσει περισσότερο τη δουλειά του ή τις υπηρεσίες που
προσφέρει. Όποιος θέλει μπορεί να γίνει ένας blogger με το δικό
του τρόπο είτε κινηθεί στο πλαίσιο του influencer, είτε να χτίσει
την επιχειρήσή του, να διαφημίσει ή να διαφημιστεί μέσω άλλων
bloggers.

Η δύναμη των νέων μέσω διαφαίνεται στο μέγεθος της
επίδρασης στη νέα γενιά και στον τρόπο αλλαγής πλέον της
επικοινωνίας των ανθρώπων.
Είναι σα να υπάρχει μια άλλη κοινότητα, ένας άλλος κόσμος που
περιμένει κάποιον να τον εξερευνήσει!
Δε μένει παρά να παρακολουθήσουμε το φαινόμενο των
bloggers και των influencers και να δούμε πώς θα εξελιχθεί.
https://www.semifind.gr/news/view/Nea/6174/i-dynami-ton-bloggers 2/6

Rating: 5 out of 5.

Επικοινωνιολόγος. BSc Eπικοινωνία και ΜΜΕ (ΕΚΠΑ), MSc Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα (ΕΚΠΑ), MA in Strategic Communications and PR from DEREE. -Life In Media Courses Instructor Έχει εργαστεί σε διαδικτυακά περιοδικά, σε διαφημιστικές εταιρείες, σε εταιρείες ως υπεύθυνη PR και social media manager και σε δημόσιους ερευνητικούς φορείς ως υπεύθυνη επικοινωνίας σε ευρωπαϊκά προγράμματα. Είναι απο τις πρώτες fashion bloggers στην Ελλάδα απο το 2009 με το blog της Life In Style να έχει γίνει case study στο Amsterdam Fashion Institute. To 2012 ίδρυσε το διαδικτυακό περιοδικό Spoiled, το οποίο αποτέλεσε καινοτομία στο χώρο της διαδικτυακής δημοσιογραφίας με αυτό να γίνει case study στο ΟΠΑ και να φτάσει τα 60000 views per day οργανικά σύμφωνα με το Google Analytics. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στις δημόσιες σχέσεις, στο στρατηγικό πλάνο, στο branding, influencer marketing, blogging και νέα μέσα, διαδικτυακή δημοσιογραφία, κοινωνικά δίκτυα.

0 comments on “Η δύναμη των bloggers

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: